Hallo, dit ben ik!


Mijn motivatie

Mijn naam is Karen Pet. Mijn reden om een praktijk te beginnen is om de kinderen die nu vastlopen in het onderwijs een flinke steun in de rug te bieden. In zichzelf te laten geloven en mee te geven dat ze een mooi talent hebben die ze zelf kunnen leren inzetten. Ik krijg er energie van om mensen verder te helpen. En aangezien ik ook Matrixcoach ben, kan ik ook begeleiden bij angsten, emoties en mentale problemen. Dat is geweldig om te doen!


Mijn ervaring

In 1998 ben ik afgestudeerd als orthopedagoog psychosociale problemen. Sindsdien heb ik in mijn baan altijd het element opgezocht waarin ik mensen kan helpen. Het begeleiden van kinderen van 0-13 jaar heb ik binnen diverse kinderopvangcentra gedaan. In Amerika heb ik als vrijwilliger ervaring opgedaan bij het Child Life Programm in het Childrens’Hospital in Morristown.

Daarna heb ik me persoonlijk gericht op kennis over hooggevoeligheid. Niet in de laatste plaats vanwege de geboorte van mijn zoon die een hooggevoelige beelddenker bleek te zijn met PDD-NOS en een sterke wil. in 2015 heb ik de grote spannende stap gezet om voor mezelf te beginnen en te doen waar ik mijn hart ligt. Mensen helpen door middel van bewezen methodes en mijn opgebouwde ervaring.


Mijn instrumenten

In mijn zoektocht naar adequate hulp voor mijn zoontje ben ik in aanraking gekomen met diverse theorieën en methodes. De Ikleeranders-methode sprak me meteen aan. Het vervult me met energie en blijdschap (en soms zelfs kippenvel) dat ik kinderen zich weer enthousiast en trots zie worden, door hen een leermethode aan te bieden die ze binnen de kortste keren zelfstandig kunnen toepassen.

De MatriXmethode geeft net zoveel voldoening. Een prachtige tool om mensen te helpen met emotionele vraagstukken waar ze al jaren mee rondlopen en wat ook al jaren hun leven nadelig beïnvloed heeft. Dat is toch prachtig!


Mijn doel

Heel veel mensen te helpen in het bereiken van een gevoel van zelfvertrouwen, tevreden over zichzelf kunnen zijn en naar een mooie toekomst te begeleiden.